niedziela, 4 sierpnia 2013

Epilog.



Trzy lata później.
 

·         Witam. Dziś obok mnie stoi Król Strzelców Bundesligi - Robert Lewandowski.

·         Dzień dobry.

·         Na początek chciałem ci pogratulować wygranej. Powiedz nam, jak się czujesz po zdobyciu hat-tricka w finale Ligii Mistrzów ?

·         Dziękuję. No wiadomo, bardzo mnie to cieszy, ale to zasługa całej drużyny. Wszyscy pracowaliśmy na to zwycięstwo.

·         Jak zwykle skromny. Wielu trenerów najlepszych drużyn świata wypowiada się o tobie w samych superlatywach, co ty na to? Czujesz w związku z tym jakąś presję ? Każdy oczekuje od ciebie stu procent i przede wszystkim bramek.

·         Presja, no oczywiście, że jest. Zawsze staram się wypaść jak najlepiej. Jeżeli chodzi o opinię trenerów to na pewno bardzo mi schlebiają.

·         Po meczu z Realem Madryt, kiedy to drugi raz strzeliłeś im 4 bramki, wielu kibiców FC Barcelony chciało, abyś dołączył do ich klubu. Z tego co mi wiadomo obecny trener Gerardo Martino bacznie cię obserwuje. Co byś zrobił, gdyby pojawiła się oferta ze strony Dumy Katalonii ?

·         Barca to drużyna, która nigdy się nie skończy. Z czasem odejdzie Puyol, odejdzie Xavi, ale zostanie FC Barcelona. To byłby dla mnie zaszczyt, gdybym mógł grać w tym klubie u boku Messiego i Iniesty. Spełniłyby się moje najskrytsze marzenia. Poza tym Barcelonie się nie odmawia.

·         Czujesz się człowiekiem spełnionym ?

·         W stu procentach.

·         Dobrze, więc jeszcze na koniec, powiedz co dla człowieka, który tyle osiągnął znaczy szczęście. Czym ono dla ciebie jest.

·         Hm. Moim największym szczęściem jest moja żona Maja i dwuletni synek Mateusz. Kocham ich nad życie i nie wyobrażam sobie życia bez nich.

·         W takim razie życzę ci dużo tego twojego szczęścia i bardzo  dziękuję za wywiad.

·         Ja również dziękuję.


________________________________________________________________
No tak, więc to już jest definitywny koniec. Serdecznie dziękuję wszystkim tym, którzy wytrwali do końca, a zwłaszcza tym, którzy tak wytrwale komentowali :
-wielkie serce
-Monika Gniazdowska
-agnieszka kochanska
-Omomomom ;33
-czekoladowa949
-Ania Mastalerz
-Agness
-Dagmara Daguś

Każdy komentarz był dla mnie niesamowicie ważny i budujący. Jeszcze raz bardzo dziękuję !


 

3 komentarze:

  1. ej wzruszyłam się no ;c ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ostatnio się opuściłam, nie miałam dostępu do neta ;cc kurdee czemu już koniec ;< KOCHAM tego bloga, podziwiam Cię że piszesz tak genialnie ;) Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam Cię do The VB więcej szczegułów znajdziesz na moim blogu http://imbosiblee.blogspot.com/ Agness

    OdpowiedzUsuń